Beslis mee over de inrichting van de nieuwe Grote Markt

Op 21 december 2020

De Grote Markt ondergaat de komende jaren een grondige metamorfose. Het belooft een sfeervol plein te worden midden in het toeristisch centrum, met de nodige aandacht voor groenelementen. Ook het openbaar vervoer zal integraal deel uitmaken van het plein. De werken starten in het najaar van 2021.

Het studiebureau dat de Grote Markt mag vormgeven is ondertussen gekend. Het concept van de herinrichting van de nieuwe Grote Markt ligt dus vast, maar er wachten ons toch nog enkele belangrijke keuzes over de verdere inrichting van het toekomstige marktplein. Die keuzes willen we samen met onze inwoners en tweedeverblijvers maken, vandaar dat we als Lokaal Bestuur een korte vragenlijst opstelden om te polsen naar bepaalde voorkeuren.

In de vragenlijst kan je onder meer je mening geven over het soort bestrating of vloertegels, kan je je mening delen over deelwagens en deelfietsen en mag je enkele suggesties doen om de dynamiek en sfeer op het plein te vergroten.

Je kan deze korte vragenlijst invullen t.e.m. vrijdag 8 januari 12 uur via www.blankenberge.be/enquete-nieuwe-grote-markt.