Premie verhoging kerstsfeer en licht in de stad

Op 25 november 2020

Het Lokaal Bestuur Blankenberge wil de lokale handelaars een extra duwtje in de rug geven tijdens deze eindejaarsperiode. Ook al woedt het coronavirus volop, het blijft belangrijk om de kerstsfeer alsnog naar de stad en naar de handelszaken te brengen.

De COVID-19-pandemie heeft ons allen geleerd om creatiever te ondernemen. Als Lokaal Bestuur willen we dit dan ook graag zoveel mogelijk stimuleren. Een tweede zaak dat we geleerd hebben, is dat sfeer gelukkig veel kan goedmaken. Mensen komen graag wandelen in een sfeervolle stad zoals Blankenberge. Koppel hier dan nog eens de verkoop van hun geliefde spullen en stock aan en we zijn helemaal op de goede weg.

De voorwaarden om een premie van € 500 te ontvangen zijn:

In de periode van 5 december 2020 tot en met 6 januari 2021 moet de etalage met koopwaar sfeervol verlicht zijn tussen 10 en 20 uur;
Verkoop vanop afstand (bv. via webshop, via telefonische bestellingen) wordt duidelijk geafficheerd in de etalage; ook door handelszaken die geopend zijn;
Enkel voor handelszaken op het grondgebied van Blankenberge;
De premie dient aangevraagd te worden uiterlijk vóór 5 december 2020.

De uitbetaling van tegemoetkoming van 500 euro gebeurt mits naleving van de voorwaarden en na 6 januari 2021.

De premie kunt u hier online aanvragen.